TILAAMINEN & PALAUTTAMINEN
Tilausprosessi
Asiakas lisää ostoskoriin haluamansa tuotteet ja siirtyy verkkokaupan kassatoimintoon. Mahdollinen alennuskoodi tai lahjakorttikoodi syötetään sille varattuun kenttään. Asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite vaaditaan tilauksen onnistumiseksi. Asiakas valitsee toimitustavan ja maksutavan Klarnan, luotto/debitkortin tai Apple Payn väliltä.
Kun tilaus on maksettu ja hyväksytty, näkee asiakas
yhteenvedon tilauksestaan ja vastaanottaa sähköpostiinsa tilausvahvistuksen. Käsittelen tilaukset saapumisjärjestyksessä ja paketti lähtee matkaan 1-3 arkipäivän kuluessa. Tästä lähtee automaattisesti seurantatunnus sähköpostitse asiakkaalle. Jos lähetykselle on maksettu seuranta, löytyy seurantakoodi viestistä. Posti lupaa 2-7 arkipäivän toimitusajan tilauksille. Tuotteet pakataan postiluukkuun mahtuvaan pakettiin, mikäli tuotteiden koko ja määrä sallivat sen.
Palauttaminen
Otathan aina ensin yhteyttä sähköpostitse ennen tuotteiden takaisin lähettämistä. Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut. Vastaanotettuani palautetut tuotteet, käsittelen sen 1-3 arkipäivässä ja maksunvälittäjä palauttaa rahat. Tässä voi kulua useita pankkipäiviä. Asiakkaalla on aina kuluttajansuojalain mukainen oikeus perua kaupat 14 vrk ajan tuotteen vastaanottamisesta.
Palautusosoite: Monissa, Rajakatu 31 B 50, 40720 Jyväskylä
Maksutavat
Verkkokaupan maksunvälittäjiä ovat yleisimmät
luotto- ja debitkortit, Klarna ja Apple Pay.